2009

Årets uttryck: Malins "söt" har smittat av sig!
Årets positiva händelse: Att jag lärt känna så många nya underbara människor!
Årets negativa händelse: Ibland räcker kärleken inte till och då kan det bli som det blir och att jag har blivit lurad på en jävla massa pengar hit och dit.
Årets bok: Twilightserien
Årets plagg: Min svarta kavaj
Årets pryl: Min soffa räknas kanske inte som en pryl men lätt det bästa köpet detta året!
Årets skiva: Muse - The Resistance
Årets kärlek: Töntigt nog så måste jag säga Robert Pattinson för just så spännande har mitt kärleksliv varit detta året.
Årets film: Twilight utan tvekan, har aldrig sett en film så många gånger.
Årets tv-program: Danska Paradise Hotel i somras. GRYMT!
Årets utmaning för dig: Att börja plugga igen och få rätt med prioriteringarna i mitt liv.
Årets person/er: Stina Wilke har gjort mitt liv lite bättre!
Årets blogg: distinguish.blogg.se den enda blogg som jag följt länge och väl.
Årets motstånd: Att komma över min rädsla för att vara ensam.
Årets bekännelse: Kärlek övervinner allt, NOT
2009’s bästa dag: Kvällen i Lizettes kök med en massa rosévin och första gången BK-gänget spelade fotboll!
Förhoppningar 2010: Att det blir ett år med mer studentliv och fler märke på min orangea overall.

Kommentarer
Postat av: Fiona

hahaha såg du också på patadise hotel i somras?! haha :D me too

2009-12-26 @ 16:08:20
URL: http://fifiona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0