Tråkigt

Sitter framför tv och har precis kollat på the love guru. Verkligen älskar den filmen, så himla rolig! Väntar på att Annie ska vakna hon sover fan bort hela dagen den kvinnan.

Har börjat få så jäkla ont i en kindtand som jag har haft hål i för tre år sedan? kommer inte ihåg riktigt hur längesedan det var. Men i alla fall så lagade jag om den förra året för att det gjorde ont i den och nu har det börjat göra ont igen. Ännu mer ont än vad det gjorde förra gången. Och jag vill verkligen verkligen verkligen inte, gå till tandläkaren och kasta ut en förmögenhet. Om de ska göra något åt smärtan så måste de rotfylla den då lagningen sitter så nära nerven i tanden och ja bara ordet rotfyllning ger en rysningar. Har gjort en rotfyllning på tanden som jag slog ut när jag var åtta år och det är verkligen inget jag önskar någon. Då behövde jag som tur var inte betala i alla fall. Men jag skulle väl tippa på att en rotfyllning kostar en sisådär 3000 kr. Inte värt det, bättre att dra ut den. Frågan är mer hur mycket det kommer synas att det saknas en tand. Nej får försöka härda ut smärtan ett tag till.

Oj, nu kom jag på att Hultsfred affischerna ska vara inlämnade imorgon, bäst att göra klart dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0