Det blir alltid värre framåt natten

Har börjat märka att det börjar klia i kroppen som en reaktion på olika människor. Läste precis på en statusuppdatering på facebook där en tjej hade skrivit; Melodifestivalen följt av ett hjärta, sedan Erik Saade-Manboy sjukt bra och grymt snygg och sedan ytterligare ett hjärta. Sedan som grädden på mosen så har hon pillat in stora bokstäver i början på varje ord. Inget emot Erik Saade, dock är inte hans låt något som faller mig i smaken. Men hur kan människor vara så dåliga på att utrycka sig. Är det bara jag som får uppstöttningar av sånt här. Eller är det kanske just det övertydliga i hela meddelandet som förstör det. Jag vet faktiskt inte. Det kliar i alla fall och jag skäms lite över sådana människor. Tror Stina har smittat mig lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0