Jävla söndag!

Idag mår jag som jag förtjänar. Hujeda mig! Men nu har jag fått lite godis i magen så börjar ordna upp sig även denna gången. Har dessutom blivit super förkyld då jag sprang runt med blötta skor hela kvällen igår. Spöregn och skinn är ingen bra kombination alls!

Sitter och planerar lite för den kommande roadtripen. Eftersom tanken var att jag skulle jobba hela nästa helg men blev avbokad fick jag helt plötsligt väldigt mycket fritid därför bär det iväg redan på fredag. Först till Göteborg för inflyttningsfest och lite konserter. Sen ett stopp i Jönköping och sedan vidare till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld. Jag och Annie tänkte plocka fram barnasinnet ordentligt! Sen blir det ner mot Skåne igen för att förbereda den kommande kräftskivan som ska hållas i mina föräldrars uterum här. Då bland annat min älskade Ällen kommer ner och hälsar på mig. Saknar den där kvinnan något ofantligt!

Och sen börjar ju Malmöfestivalen med en jäkla massa bra band. Har gjort mitt egna fina spelschema för veckan. Sjukt störigt bara att sommarkortet inte gäller den veckan också. Men men. Nu ska jag skicka iväg lite mejl och sedan lägga mig framför en film och dö lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0