Himma fraun bian

Precis hemkommen från bio med Heidi och Carro. Vi såg the town och ja, mina svettlökar är beviset på spänningen. Handlingen var ganska vanlig, en bab boy, en kärlekshistoria och så kastar man in lite action. Helt enkelt sånt som fungerar i de flesta filmer. Det enda man behöver en söndag som denna + en sak till.

Insåg också nu hur mycket jag har att göra imorgon och hur mycket jag vill göra. Fan, alltid kommer man på saker i sista stund. Ska sätta mig och skriva upp ett schema för dagen så jag hinner med allt. Hörde mig själv prata tidigare också, min skånska har blivit grov! Grövre än vad den var tidigare kanske, jag vet inte. Ingen kommer förstå vad jag säger uppe i Jönköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0