caught in a bad romance

Fredag igen, ännu en vecka har gått. Fattar inte hur tiden kan gå så jäkla snabbt. På lördag blir det i alla fall julbord så imorgon så ska jag fixa Janssons fast utan ansjovis och kanske lax istället? Jag gillar idé, kan nog bli riktigt bra.

Imorgon blir det att ta det där jäkla vaccinet också, har varit emot det hela tiden och jag är väl fortfarande det men ja, för att kunna umgås med en del människor krävs det att man tagit den jäkla sprutan. Och jag hatar sprutor dessutom! Annie får hålla mig i handen!

Och på tal om Annie, vi konstatera här om dagen att det hade varit gött att bo lite billigare. Hennes hyra har blivit höjd och jag vet också att min har blivit det dock vet jag inte hur mycket. Och känner att jag inte har råd att bo kvar om de höjer den för mycket. Vilket suger, för jag trivs verkligen bra i min lägenhet. Men i alla fall så tänkte vi att man kan börja kolla runt lite och se om man hittar någon bra och billig trea. Riktigt spännande!

Ännu en gång håller du på att driva mig till vansinne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0