Typiskt

Dragit på mig en jäkla förkylning nu sådär lagom till nyår. Huvudet känns som ett ton och halsen som ett sandpapper. Men man får en hel del gjort på filmfronten när man bara ligger hemma. Har kollat på 17 again, transformers 2, lite av high school musical 2 och nu blir det snart ice age 3. JA mitt huvud har blivit fyrkantigt nu. Krya på mig själv.

(Jag och Jessica hitta boken vi skrev i, midsommar 2005. Ni som var där förstår själv hur kul det var att läsa igenom den igen. "Julia här igen" var de mest upprepade orden i boken.



Jessica påminde mig också om filmen vi spelade in hos Sara, samma år? HAHAHAHA. Johan påstår att han inte hittar den?! Hade varit något att titta på idag. Pinsamt är bara förnamnet och av någon anledning så prata vi engelska?! HA)


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha ah, det dar hade jag nastan glomt bort. Sheena the punkrocker? Eller hur var det? Vem var det som hade sex och varfor kom jag att tanka pa Piggelin?

2009-12-29 @ 21:46:10
URL: http://aupairminneapolis.blogg.se/
Postat av: Stephanie

haha, ja jag med! ett minne blott verkligen! hm, dingel hade sex med alla och jessica satt nervöst med en isglass? haha. jag har ingen aning.

2009-12-30 @ 00:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0