Duktig!

Ikväll bjöds det på 21-års fest. Och jag har haft himla trevligt! Satt verkligen i valet och kvalet att gå ut tills det att jag klev ut ur bussen och bestämde mig för att faktiskt ta mig hemåt istället. Blir inte alls kul att sitta bakfull och trött imorgon på jobbet. Bobby var generös och bjöd på öl ikväll, några öl som jag inte räknat med i min hyfsat nyktra kväll som snabbt visade sig bli en rätt så onykter och nu sitter jag här och tänkte ta en cigg till innan jag kryper ner i sängen för att se ytligare ett avsnitt av Heroes. Nej men gud, trevligt har jag haft ikväll. Men panik har jag nu, panik panik panik. Det trycker i bröstet. Fan att jag aldrig kan bli nöjd. Snälla ge mig en smäll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0