Humör

Ursäkta mitt humör igår, efter en liten incident med Swebus var jag nära på att kasta ut datorn från balkongen. Människor som känner mig vet att min stubin är rätt så kort när det kommer till teknik. Jävligt bra när det fungerar men rent åt helvete dåligt när det inte gör det!

Igår var jag i alla fall och hälsade på Heidi och världens sötaste Melanie. Lugnaste ungen någonsin. Hon sov förvisso den mesta tiden av besöket men ändå. Som jag sa till Heidi så funderar jag att ge det lilla knytet en stor bild av mig själv så hon kommer komma ihåg mig. Men nja, kanske nästa gång.

 


Kommentarer
Postat av: Heidi

hahahahah den bilden kommer uppskattas :D jätte kul att du kom och hälsade på ! längtar verkligen till nästa gång !

2010-04-10 @ 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0