Vi är lördagens änglar och söndagens knott

Igår gick det inte att undgå att HV71 vann SM-guld här i Jönköping. Staden var levande. Fick Malmöfestivals känslor och började sakna Sara, söta Sara. Det var till och med så att en langos vagn hade hittat hit och jag och Annie var sååå nära på att köpa varsin men vågande inte.

I alla fall så var det dags för Raisa att fylla 20 igår och det firade vi med lekar och tårta. Festen fortsatte på Huset, premiär för min del. Eftersom jag var så löjligt sliten från fredagen så var jag väl inte överdrivet peppad på att gå ut och dansa. Men det gick, det gick väldigt bra skulle jag väl vilja säga. Att stå och dansa, trängas och svettas när man är fullkomligt medveten om vad man gör brukar jag tycka är ganska jobbigt. Men nej, igår så orkade jag inte ens bry mig om det.

 

Sen fortsatte natten med massa intriger, alldeles för mycket för min smak. Och jag hann till och med skämma bort mig genom att verka båda överdrivet desperat och kanske till och med lite efterbliven.

 

Men nu så har det mesta ordnat upp sig igen. Det blev inte så mycket sömn men efter att tagit en powernap på 4 timmar så vaknade man till liv även idag. Nu har det dock blivit så dumt att man vänt på dygnet på tok för mycket och imorgon är det skola.

1 får, 2 får, 3 får, 99 får........

 


Kommentarer
Postat av: Annie

HAHA, är det någon som är efterbliven så är det väl jag? Var ju faktiskt mitt fel^^

2010-04-26 @ 11:26:39
URL: http://thelifeofannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0