Får jag veta vad du tänker på?

Känner mig lagom ambitiös när jag och Annie sitter till halv två på natten och tentapluggar. (Dock började vi vid 11) Och nu sitter jag och skriver text till mina bilder i fotografi - visuell kommunikation. Sann nattuggla som man är så blir det mesta gjort efter tolv.

Känner mig sådär grubblig och lite halv djup inatt. Mycket saker i mitt liv som jag inte kan sätta på fingret på just nu. Känslor och funderingar. Framtiden framför allt, fast jag inbillar mig att jag bestämt mig så är jag inte helt säker på hur jag vill göra. Samtidigt så befinner jag mig i ett bra stadie just nu. Jag känner mig glad. Jag är glad. Inte för något speciellt utan bara livet i allmänhet. Och ja det är väl så det ska vara.



Kommentarer
Postat av: Julia

Fliff och Fluff! hah, fint seephanie!

2010-12-11 @ 14:12:07
URL: http://jwarleolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0