Det som händer i Stockholm stannar i Stockholm...

Då var första besöket i huvudstaden avverkat. Mina förväntningar var faktiskt inte så höga då jag var rätt nervös för att få uppleva det "riktiga storstadslivet". Men Stockholm kändes ungefär som att gå runt i Malmö eller Göteborg.

Lägenheten vi bodde i låg precis bredvid slottet på femte våningen och var kanske 100 kvm stor?! Ja ni förstår själva att vi har haft det rätt gott och helgen kunde antagligen inte bli mycket mer lyckad.

På fredagen hamnade vi på 20 års fest hos grannen med gratis sprit och dans. Stukade mitt knä då Malin fick för sig att det var en bra idé att springa över vägen och hoppa över snödrivor. Mina skor gick sönder och på lördagen fick jag halta mig fram på Stockholms gator.

Efter en hel dag med att försöka återhämta sig så blev det även dans på lördagskvällen. Mycket redbull/vodka och en taxi senare hamnade vi på en klubb med bra musik och killar som inte var rädda för att dansa. Inte svårt att räkna ut att dagen igår inte var annat än ett långt lidande. Bussresan hem var resultatet av övertrötthet. Danska fraser och bajsminner var vad som roade mig och Annie i fyra timmar.

 

Kan inte säga mycket annat än tack Malin, Josefin och Annie för en lyckad helg.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0