Kom in i matchen nu!

Vad är det med all negativitet som jag känner idag?! Folk är på skrämmande dåligt humör lite varstans tycker jag. Ryck upp er nu, våren är snart här! Kom igen, kom in i matchen nu gott folk. Känner mig för tillfället fruktansvärt nöjd med tillvaron. Vet inte riktigt vad det beror på men det här med att hitta mig själv igen går riktigt bra och jag kan bara säga att jag känner igen mig mer och mer. Jag är på väg tillbaka!

Sen säger jag bara, Anja Pärson vilken kvinna! Kärlek till OS.

 

 

Sitter hemma hos Angie nu, hoppas inte hon blir sur för att jag råkade hitta denna bilden. Angie själv befinner sig i Göteborg på middag medans jag intar hennes soffa. Är helt död efter ett sex timmar pass på jobbet. Märks att man inte är van vid att stå upp så länge. Ett glas rött nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0