O'boyen renner te

Har kommit fram till att jag antagligen är känslig mot både laktos och gluten. Idag drack jag tre koppar varm o'boy och efter någon timme var jag så jäkla kass i magen att det blev bokläsning på toaletten. Ja där fick ni den bilden också, helt underbar eller hur! Att jag inte riktigt tål varken laktos eller gluten känns som en bra förklaring på varför min mage lever sitt eget liv.

Men vad ska man äta om man inte kan äta något av det, så gott är faktiskt inte sallad! GUD vad jag blev sugen på en grillad jävla flintastek nu!

 


Kommentarer
Postat av: Annie

chilla bruden, det finns massa alternativ :) flintastek kan du ju äta ändå OCH du kan ha det i sallad, JUMMIIIIEEE :D

2010-02-09 @ 23:51:40
URL: http://thelifeofannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0