Tisdagsjäkt!

Så vitt jag vet så tillämpar vi högertrafik i Sverige, jäkla surkärringar det finns!

Har fått för mig att det är onsdag idag, så blir lite smått panikslagen över att jag inte packat innan jag inser att det faktiskt fortfarande bara är tisdag.

Blev dessutom en himla onödig runda till skolan . Vi fick för oss att vi skulle vara dukig och sitta där och jobba med vårt projekt i gränssnittsdesignen. Men tji får den som försöker. Givetvis så gick de inte att ladda ner programmet vi behövde på skolans datorer. Var bara att vända hem igen. Efter några om och men så fick vi ändå en hel del gjort idag vilket känns väldigt skönt. Håller på att skriva min projektplanering till flash-projektet nu också, vilket inte går så bra. Jag orkar inte ta tag i det och måste ha skrivit klart det tills imorgon. Jag skulle ha gjort det förra veckan som jag hade tänkt från början...

 

Lyssnar på lite Mando Diao istället och hoppas att våren kan komma snart!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0