Storstadskvinnor faller ner och dör!

Idag har det verkligen inte varit min dag. Mina skor gick sönder, det har snöat hela jäkla dagen och jag gick så jävla vilse i stadsparken!

Tänkte jag skulle vara duktig idag och gå upp till Annie, tänkte att det kan ju inte vara så svårt bara att snedda igenom stadsparken. JA ELLERHUR, glömde den lilla detaljen att Jönköpings stadspark är typ lika stor som Borås djurpark. Fick fråga en man som skottade snö på sin infart efter vägen och snön bara vräkte ner. Ringde Annie och traskade runder bland massa träd. Trodde att jag aldrig skulle hitta ut. Jag skulle leta efter något kyrktorn som jag äntligen äntligen såg en skymt av. Tänkte för mig själv bara jag kan hitta till en väg, ringa taxi och ta mig därifrån på det visset. Men efter att ha halkat rundor i nästan 45 minuter så hittade jag tillslut ur skogen och till en gata som Annie kände igen namnet på och till en busshållplats. Lyckan var obeskrivlig! Josefine och Malin blev lagom paffa när jag hoppade på bussen halvvägs upp till Dalvik. Gah, ingen mer stadsparksvandring för mig i mörkret i alla fall!

 

Idag hade vi vår första lektion med flash i skolan också, kan ni förstå lycka när man lyckas få en cirkel att röra sig fram och tillbaka på skärmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0