So I put my faith in me

She said:
There just must be more to life than this
He said:
Careful, 'cause you might just get your wish

Finns det något bättre än när man hittar en låt som man fullständigt kan lyssna sönder då man varje gång kan ådstakomma exakt samma lycko känsla. Världens bästa rusningsmedel. Det är inte klokt vad musik är underbart. Jag säger bara lyssna på denna låten. Crazy!



Och förresten idag badade jag NÄSTAN i havet för första gången på två år!! Ja, verkligen på tiden.

Ikväll såg jag dessutom världens sjukaste tecken någonsin. Jag tror att jag tror på sånt, men ibland är vissa saker bara för uppenbara. Eller? Nej nu ska jag sova med hela HH:et på hela kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0