Det går rätt så bra nu

Mycket uppdatering om studierna idag. Fick reda på att jag också fått en 5:a på bild- och foto tentan. Helt galet nöjd! Hjulade bokstavligen talat i köket och rev ner hela köksinredningen.

Sitter just nu hemma hos Joey och tittar på när hon springer runt som en yr höna och försöker packa. Jag råkade klicka hem två böcker från cdon. Nu har jag kommit in på den sista Twilight boken på engelska och känner att jag behöver något nytt att läsa när jag är klar. Beställde Marilyn Manson - den långa vägen ut ur Helvetet, som ska vara hans självbiografi. Ska bli väldigt intressant att läsa! Sedan beställde jag även Stephenie Mayers nya bok. Som ett troget Twilight fan var jag tvungen är jag tvungen att läsa den nya boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0