Dagens ilandsproblem

 

Har nästan börjat förlika mig med tanken att vi är på väg mot en ny istid för snön verkar inte vilja försvinna. Men jag är inte bitter över det, vad finns det som är bättre än att traska i snöstorm till skolan halv åtta på morgonen med icke vattenfast mascara. Låter kanske som ett mindre problem, men krigsmålningen som hinner framställas på den korta sträckan mellan mitt hem och skolan är skrämmande! Jo, jag hade ju kunnat hoppa över mascaran på morgonen. Det är definitivt ett alternativ men då ser det istället ut som jag inte har några ögonfransar. Vattenfast mascara finns också förvisso men varför ska jag behöva kasta onödiga pengar när det faktiskt är meningen att det ska bli vår nu! + att det är så jäkla jobbigt att tvätta av. Gud vad glad jag är över denna långa vintern!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0