Spinn of hope

Har ni hört talas om spinn of hope! "Dina ben räddar liv" Crazy bra, man anmäler sitt lag eller som nu när det finns ströplatser kvar så anmäler man bara sig själv. Som lag betalar man 1500 kr om som ensam person tror jag att det var 250 kr och precis varje öre går till barncancerfonden. Allt man behöver göra är att cykla på en cykel inomhus. Alla tjänar på det! Tänkte först anmäla mig men det är den 27 mars och samma dag som jag ska flytta så blir himla tajt att hinna med båda sakerna. Men har ni inget bättre för er den dagen så räddar lite liv istället!

Hemsidan är http://spinnofhope.se

Fick ett ryk idag också och anmälde mig som blodgivare, kan bli spännande det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0