Älskar bra idéer!

Har lyssnat igenom mina och Marias gamla radioprogram. Gud, det är skevt att lyssna på sin egen röst. Men kul, vi var grymma. Eller ja vi blev ju helt klar bättre och bättre efter varje program. Jobba med radio är något jag hade kunnat tänka mig men det känns som ett trångt utbud av jobb.

Istället har jag bollat en idé med Annie idag om en helt annan sak. Sitter och spinner vidare på detta nu och tänker att det faktiskt hade kunna bli riktigt bra och bli riktigt kul. Kanske dags att man försöker ta tag i någon av sina galna idéer istället för att bara låta dem damma igen.

 

Ikväll har jag också känt mig mänsklig igen för första gången på en vecka. Ser ljuset i tunneln. Tänkte jag skulle försöka mig på ett friskis pass imorgon då jag börjar få ordentligt med panik över att ha varit i stort sett liggandes i en hel vecka. Nej nej nej, det går inte alls för sig.

 

Valborg i Helsingborg

 

Faddersittning

 

Faddersittning

 

Nej jag har fortfarande inte tömt min kamera. Men Annie har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0