Tappert försök till lite positiva tankar

Idag har det varit en sådan dag då man önskar att man hade stannat kvar i sängen. Men istället för att sitta här och gnälla så tänkte jag försöka pointera de saker som faktiskt har varit bra idag.

Jag slapp bland annat betala förseningsavgiften på en gammal faktura som kommit bort på posten.
Jag och Malin har pluggat webbprogrammering och jag skulle vilja påstå att det gick bra?!
Vår blogg som vi håller på att programmera ihop fungerade idag!
Imorgon är det 20 års fest.
Det har varit varmt.
Det luktade sandstrand och tång uppe på dalvik.
Bara två veckor kvar av skolan.

Fått lite ro i kroppen nu till att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0