Knott

Är jätte sugen på scones men vi har ingen mjölk hemma så ligger här och vrider och vänder på mig och dividerar med mig själv om jag ska gå till Willys eller inte. Jobbigt som bara den! Kanske kan övertala Annie att gå.

Lite ledsen idag också. På vägen hem från krogen inatt så hade Annie så ont i sina fötter så jag erbjöd mig att "bära" henne på ryggen. Sagt och gjort. Är nog därför jag har så jäkla ont i nacken och ner idag! I alla fall, vad får man då för att man uträttar denna goda gärning. Tydligen så använde jag mina gigantiska muskler så mycket att blixtlåset sprack på klänningen. Mindre bra, mycket mindre bra. Älskar den klänningen! Måste hitta en lösning på detta.

Var dessutom ute och raggade kompisar igår. Gick bra som fan skulle jag vilja påstå. Raisa som har inspirerat mig. Känns som ett mycket mer vinnande koncept och mycket mindre ansträngande. It's a keeper!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0