Jäkla svenskar!

Idag var det dags för månadens storhandling. Och som antagligen ingen har missat har hela Sverige blivit förpestat med massor och åter massor av snö. Jag och Annie sätter oss i bilen för att köra iväg och vad händer, jo efter en halvmeter fastnar bilen och vi kommer ingenstans. Jag går ut och försöker putta på lite där bak. Helt meningslöst! Vi försökte med att lägga ut singel och gräva men inget hjälpte. Jag vet inte hur många personer som gick förbi under tiden jag stod bakom Annies bil som en idoit och puttar för glatta livet och inte en enda person stannade och erbjöd sig att hjälpa. Inte klokt! Till slut så ringer vi Malin och Joey som får komma och hjälpa oss och jo visst bilen kom loss. Efter vi hade stått där i 20 minuter. Svenskar är fan pinsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0