Dags för hårdrockssittning

Idag är det dags, ett års väntan är över. Hårdrockssittningen, Annie har laddat upp med världens bästa spellista och det ju faktiskt snart dags att börja korka upp. Energin är på topp efter en promenad klockan halv åtta i morse.

Annars då. Jo förutom att dagarna just nu inte räcker till med tanke på allt som står på schemat inför nästa vecka. Men det tänker vi inte på idag. Fast igår när jag gick och lade mig för att sova så hoppades jag innerligt att jag skulle vakna idag och att det då skulle vara måndag vecka 42. Träffa Anja, Lizette, Heidi och familjen. De ska få ta hand om mig för efter nästa vecka kommer jag att vara död.
Nej nu taggar vi sittning!

Kommentarer
Postat av: Heidi

jajajajjajaajjaaa du är såååå välkommen hem !!! kommer ta väl hand om dig gumman <3

2010-10-07 @ 20:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0