Låt mig vara!

Försöker sova men den jäkla hostan som jag har fått håller på att ta död på mig! Spottkopp och tusen pappersservetter. Gick upp till skolan idag, var där en timme sen orkar jag inte mer. Tenta imorgon och mitt huvud känns tungt oj så tungt. Måste plugga, måste lära, måste fatta och måste orka. Denna orken som försvann för ganska så längesen. Titta inte på mig för jag tycker inte att det är okej.

Igår blödde jag näsblod för första gången på säkert minst tio år. Idag gjorde jag det igen, överdosering av nässpray gör verkligen så ont som man inte kan tänka sig i bihålorna. Cyklade nästa och trillade påväg hem från skolan idag för att jag inte kunde sluta nysa. Och snälla snälla låt mig inte dö imorgon. Man blir väldigt pessimistisk när man är sjuk!
Tycker dock att denna bilden gör mig lite gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0