Jävligt lätt att vara efterklok

Då var insparken 2010 officiellt över, eller ja förutom för de som härdar ut de sista två timmarna på kåren. Alla faddrar blev helt galna ikväll och slet sönder sina faddertröjor. Helt underbart. Själv ska jag spara min med väldigt mycket kärlek! DG blev inte årets nolleklass men många nomineringar och Matilda blev årets kvinnliga nolla. Enligt mig så var och är DG världens bästa nolleklass i år alla gånger! Ni har varit helt jävla underbara!

Så nu ska man alltså börja gå i skolan på riktigt? Känns som man hade behövts en veckas semester och vila upp sig. Verkligheten kommer ikapp och biter en i röven. Minst sagt och jag säger bara vem orkar lägga ner sådan energi?! God natt.


Bild lånad av Ällen Höög


Bild lånad av Annie Larsson


Bild lånad av Sam Faint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0