You better sit down and look around cause you must've bumped yo' head

Denna veckan kommer bli galen! Tre projekt, ett jobb, en datorn som inte fungerar och alldeles för lite tid! Tur att Annie är snäll och lånar ut sin dator lite till mig, har skickat iväg info till asus nu för andra gången men till och med deras hemsida är skit. Ska aldrig mer köpa något från dem!

Hade något mer jag skulle skriva med tror all stress gjorde så jag fick en liten blackout där. Nu mot Joey och Malin för lite mer studier.

Kommentarer
Postat av: ällen - |- Feta Barn är Svårare att Kidnappa

köper acer. det är god skit vill jag lova :D

2010-09-27 @ 19:02:37
URL: http://tjockisbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0