Då har man fredag i blodet igen

Kom på mig själv igår, när man sitter och drömmer sig bort på diverse ställen och tänker på olika händelser så gör jag väldigt mycket grimaser. Tänker jag på något skevt och drar jag ihop ansiktet extra mycket. Folk som ser detta måste tro att jag har något slags tix. Det har jag kanske? Och när man tänker på något roligt så sitter man och ler osv. Måste börja kolla mer på människor om det finns någon mer som gör likadant.

Helgen ser jag fram emot! Julia och Annie kommer upp från Skåne. Ikväll ska det bastas och imorgon ska vi fira Malins födelsedag med restaurang och Royal Republic på Sticky. Oskevt, helt crazy och ganska mycket pudding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0