För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

En vecka i Göteborg nu. Än så länge har jag förstått vilka spårvagnar jag ska ta för att komma hem. Hur man kommer till Coop. Vart den läskigaste kyrkogården någonsin ligger. Att Willys i Kungsbacka är ganska litet. Vart man kan äta fruktansvärt god och prisvärd sushi och att Kicks på Avenyn har världens trevligaste personal. Och ja just det att ibland får man gratis glass och thaimat en lördag. Det är på god väg med andra ord. Dock är jag fortfarande jämt på dåligt humör när jag kommer hem från spårvagnen och jag berättar gärna för Jessica hur många idioter som jämt åker samtidigt som jag. Men herregud vad jag älskar när människor överraskar en positiv. Mer sådant till världen röstar jag för!


Ikväll ska jag och mitt nya läppstift ut och dansa. Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0