Hallå igen

Bloggar lite från Sandryds, precis kommit tillbaka från lunchen och tänkte ta 2 min här och skriva ett inlägg. Har lite matkoma så behöver en liten paus innan jag kan koncentrera mig igen. Har sådan jäkla träningsvärk i mina ben idag att det tar cirka 5 minuter för mig att resa mig från stolen varje gång jag ska upp. Och ju längre tid jag sitter ner desto värre blir det varje gång jag ska ta mig upp.

Läste om folk som blir deprimerade av våren i metro på pendeln tidigare idag. Och nu på lunchen var där en kvinna som berätta att hon inte tålde vårsolen utan hon blev på hemskt dåligt humör när den var framme. Så konstigt att samma element kan aktivera så mycket olika saker i personer. Fruktansvärt intressant. Själv är jag en vårmänniska. Det är min favorit årstid. Det är inte för varmt och det är inte för kallt. Det är Lagom.

Apropå just lagom. Varje gång jag ser Mc'Donalds nya reklam så får den mig att vilja bli hemskt olagom. Lagom är alltid bäst? Jag börjar tvivla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0