Tell me why I don't like mondays

Imorgon ska jag rita och äta sushi. En jäkla bra måndag om jag får säga det själv. Min vän Heidi och jag har gjort en deal. Jag har länge tänkt att jag vill träna upp mitt ritande och skissande, men varje gång jag tar tag i det så låser det sig och jag vet inte vad jag ska rita. Så därför var Heidi självskriven till detta uppdrag då hon är så jäkla kreativ (enligt mig). Hon säger till mig vad jag ska rita. Eller ja inte exakt, men nästan. Mitt första uppdrag är att lyssna på Thåströms tionde låt på hans senaste album och rita det jag känner när jag lyssnar på den låten. Så imorgon ska jag leta upp mina ritprylar och så får vi se om det blir något bra av det här.


(gammal bild)


Haha hittade den här bilden i min "Jönköping" mapp. Åh saknar mitt Jönköping och min gamla lägenhet. Denna bilden är tagen när jag bodde själv i min första alldeles egna lägenhet. En rätt vanlig syn, jag menar hur kul är det att diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0