Hur gör man?

Äntligen hemma i soffan framför tv. Har cp-ont i min arm efter att jag varit och lämnat blod. Satt och kolla på skidor samtidigt som jag fick förklara händelseförloppet för sköterskan som pratade alldeles för högt och hade glömt sina glasögon. Sedan iväg för mysfika hos Adam och Jennie, mår lite smått illa nu efter alla kakor men det märktes att de lagt ner mycket kärlek i de där bakelserna.

Sitter och funderar på om enda sättet att överleva är att aldrig förvänta sig något? Vet inte hur jag lyckas hamna i liknande situationer gång på gång. Är det någon som vet hur man gör? Snälla berätta för det jag sysslar med fungerar tydligen inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0