Night after night you say you move on

Brukar säga att det är bättre att ångra något man har gjort än något man inte gjort. Idag säger jag inte så. Har sagt det förut om jag säger det igen, nu måste jag för fan skärpa till mig. Blir så trött!

Med det sagt. Idag fick jag goda nyheter, eller rättare sagt riktigt goda nyheter. Till hösten ska jag åka till Skottland för att plugga en termin i Edinburgh. Ska bli så förbaskat roligt att jag inte kan sluta le. Nu måste jag bara fixa ett sommarjobb också så att jag kan börja slappna av lite. Är så disträ att jag får inget gjort om dagarna, de flyger bara förbi. Jag oroar mig alldeles för mycket över saker.

Har blivit förälskad i serien Glee. Helt underbar musik. Jag vill också att mitt liv ska vara en musikal. Säg det med en sång. Mission till mig själv, att välja ut en låt om dagen som beskriver stämningen i mitt huvud för just den dagen?! Dagens är i alla fall utan några större funderingar, night after night med the sounds.


Kommentarer
Postat av: ällen - |- Feta Barn är Svårare att Kidnappa

WOHOOOOO!!! SKOTTLAND!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DDDDDD:D:D:D::D:!!!111!!!!1111!!!!!1ettettettettettONE!!!

2011-02-17 @ 19:08:11
URL: http://tjockisbarns.blogg.se/
Postat av: Angie

Nej men fy fan, jag vill också åka utomlands och plugga! ;C

2011-02-18 @ 22:50:13
URL: http://anelolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0