Släpp fångarna loss det är vår

Frukost på stan. Vid munksjön i strålande stan. Det kan inte bli mycket bättre än så. Och det får inte glömmas att nämna, i sällskap med de två sköna bönorna Ällen och Annie.

Idag har jag köpt strumpbyxor. Jag har ångrat mig, jag önskar mig inte ett dockhus i present längre. Jag önskar mig en årsförbrukning av strumpbyxor. ALLA som jag äger går i sönder, oftast första gången jag använder dem. Så nu har jag köpt ett par i 80 den och ett par i 120. Går de här sönder så finns det nog inget hopp för mig.

Dagens låt är Ebba Grön - Ung&kåt. Solen väcker massa härliga känslor som får en att vilja dansa loss till denna totalt. Pinsamt nog har jag nästan börjat sympatisera med alla 15-åriga pubertets killar. Ja, lyssna och dansa helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0