Dags för 2011

Då var 2011 också infirat. Vilken middag det blev igår, spel, alldeles för mycket fyrverkerier, nattklubb och efterfest till klockan sex. Jag och Julia vandrade mycket igår, vi fick både springa efter bussar och Julia föll på rumpan två gånger när vi skulle försöka hitta hem till Therese och jag kunde inte göra mycket annat än att skratta och åter skratta.

Givetvis idag när vi skulle åka hem så var det som vanligt(?) kaos på Malmö central, idag var det för att ett tåg hade kört rakt in i stopbommen, killen på pressbyrån beskrev det som "det skaka till i hela huvudet på mig!". Men efter att vi hittade några killar att förfölja så hittade vi ett tåg som gick till Ystad och hem kom vi. Idag har jag och soffan kommit bra överens.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0