Resten är historia..

Varit och spelat tennis idag. I två timmar. Kan inte röra mina armar nu och är helt död! Men kul var det! Sitter och dricker smoothie nu, kommit i en smoothieperiod. Funkar ju till allt, frukost, mellanmål, lunch, kvällsmat. Så varför inte?!

Men tillbaka till tennisen. Har inte spelat på flera år. Spelade tennis någon gång när jag var liten, kommer inte ihåg riktigt hur gammal jag var. Avverkade en hel del sporter i min barndom men min bror han fastnade för tennis. Om jag inte minns fel så spelade han ganska länge och var riktigt duktig. Själv tappar jag racket när bollen kommer för snabbt och för hårt, ingen styrka i de här handlederna tydligen. Hade en poäng som jag skulle komma till med det här blajet men nu kommer jag inte ihåg vad det var. Skit samma, nu kan jag i alla fall med gott samvete lägga mig och kolla på en ny serie som jag fastnat för, The Killing. Godkväll!


Kommentarer
Postat av: joey

Oh gud vad gott det ser ut pudding!;)

2011-07-13 @ 00:17:59
Postat av: Natalie

Tittade på The Killing endast för att Joel Kinnaman är med! Tyckte det var bra i början men sen blev det bara otroligt långdraget. Kan ju inte berätta vad som händer men det ska komma en ny säsong i alla fall och även den lär jag kolla på tack vare Kinnaman :D Är ju faktiskt värt det!

2011-07-14 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0