Har du allt jag vill ha? hoppas inte..

Imorgon är det onsdag, men ingen kåren. Känns i för sig inte så konstigt då dagarna minst sagt springer förbi här i Göteborg. Sjukt jobbigt att gå upp klockan sex, kräker nästan varje morgon för att jag är så trött men när man väl satt sig framför datorn på Sandryds så springer klockan bara förbi. Helt plötsligt är det lunch sen nästa gång man tittar har klockan hunnit bli fem och det är dags att bege sig hemåt igen.

Förstår dock inte hur folk hinner med att göra något.. Jag går upp klockan sex och kommer hem igen klockan sex. När man ätit och kopplat av hjärnan har klockan nästan hunnit slå åtta. Då är det i stort sett dags att gå och lägga sig.

Jävla jobbigt när man hoppar mellan mac och pc. Sitter och försöker klistra in grejer... Nu förstod jag att jag tryckte på fel knappar.

Nej nu ska jag gosa ner mig bredvid Jessica. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0