Inte nu och inte nu och inte nu

Nu finns det snart inga ursäkter kvar till varför jag inte ska öppna upp illustrator och göra färdigt mitt utvecklingsprojekt. Jag har lagat mat, kollat på senast big brother avsnittet, läst massa tråkiga bloggar.. kanske skulle ta och gå och diska innan jag börjar. Enligt mitt gantt-schema så ska jag vara färdig i söndags? Motivationen sinar!

Kom i alla fall iväg till skolan tidigare idag och snart är ansökan till Skottland klar. Det sura är bara att man ska skicka med en passbild, eller i det formatet om jag har förstått det hela rätt. Och för en månad sedan så packade jag givetvis ner de två bilderna jag har kvar sedan jag fotades till mitt körkort för jag tänkte att de kommer jag ju inte behöva inom det närmaste. Så nu ligger de i en kartong nere i Ystad. Jag blir så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0