Yeah, it hurts to say, but I want you to stay sometimes, sometimes

Känner att jag måste ut och springa 1000 mil. Imorgon då händer det. Kanske.
Fast just nu är jag galet trött och ska sova som en jäkla sten.
Hoppas på att jag får bättre med sömn i natt. De senaste tre nätterna har jag drömt
som en galning om massa sjuka saker. Krig, klasskompisar som tror de är
aliens, att jag klippte sönder min overall, vaknar av att jag drar ut mina öronproppar.
Sängen har varit för varm, för kall, för hård, för mjuk. Inget har stämt.
Men i natt, jag känner att i natt händer det.



When we was young, oh man, did we have fun

Always, always
Promises, they break before they're made
Sometimes, sometimes


You say you wanna stay by my side
Darlin', your head's not right
See, alone we stand, together we fall apart
Yeah, I think I'll be alright
I'm working so I won't have to try so hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0