Dagens arbete

Igår fotograferade jag för mitt andra fotoprojekt. Vi ska fotografera två porträttbilder där ljusen ska vara olika. Jag har valt att fota Hille. De två bilderna ska passa i en valfri tidning, antigen en som finns eller så får man hitta på en. Jag har valt tatueringstidningen Z tattoo.

Idag har jag suttit hela dagen och kollat igenom bilderna, redigerat, designat uppslag, letat typsnitt. Allt! Blev nöjd med bilderna men ska ändå fotografera en gång till på tisdag. Har kommit på lite fler idéer på poser och ljus. Vem hade kunnat ana hur svårt det skulle vara att veta hur modellen ska stå. Jätte svårt!!!



Liten tjuvkick på vad jag gjort än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0