Hemlängtan?

För första gången (kanske någonsin) kände jag någon slags hemlängtan idag. Skypeade med mina vänner Joey och Malin och jag insåg hur mycket jag faktiskt saknar dem. Och alla mina andra kompisar för den delen. Kan inte alla bara ta och flytta hit så hade Edinburgh blivit helt ultimat! Att få använda fou utan att behöva förklara vad det betyder. Löjligt kanske, men de är ju de små sakerna som gör de stora skillnaderna eller hur var det nu.

Igår hade vi sushi-kväll här på Hanover Street. Oj oj vad vi åt sushi. Plus att vi hittade världens bästa tesco som jag ska besöka imorgon. Tesco är Skottlands motsvarighet till ICA. Bilder kommer.

Och apropå bilder, jag fick tillbaka mina foton som jag tog förra veckan igår. Lite svårt att se hur de blev då de är dia bilder så jag behöver gå till skolan och titta på dem ordentligt vilket jag ska göra imorgon. Men jo jag tror allt att det blev som jag tänkt.

Har för övrigt varit extremt trött idag, vet inte varför. Försökte med att ta en promenad i morse men satt nästan och sov på lektionen idag ändå. Tror jag är allergisk mot hösten.

Cheers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0