Nattuggla

Är man nattuggla så är man. Mina arbetsprover går lite för långsamt fram! Jag vet exakt vad jag ska göra, det är nog därför jag skjuter på det hela tiden. Jag tror att det ska gå jätte fort så fort jag kommer in i ett flow. För mycket som distraherar mig hela tiden! Men nu ska jag fokusera, så fort jag skrivit klart detta då vill säga.

Helgen har varit mycket bra! I fredags grillade vi i the medows. Läs grilla. Gott som tusan och varmt som en sommardag. Inte mycket att klaga på sista dagen i september. Igår var vi ute och dansade till 60-tals musik på en ny klubb. Jag gillade den! Föredrog nog "rock" dansgolvet lite mer dock. Väldigt lyckad kväll förutom en skadad Betti och någon idiot som fick för sig att börja slå sönder inredningen mitt under en av mina favorit låtar med The Rolling Stones. Tror inte att någon kom till skadad och han kastades ut snabbt. Idiot idiot. Vad det än han var påverkad av, rör inte saker du inte kan hantera!

Men skit i det nu, en timmes hel fokuserande på mina arbetsprover. AND GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0