Skitsnack

Två halloween fester avklarade en kvar. Som tur är, är den inte fören imorgon. Idag mår jag inget vidare. Bakfull och stressad. Måste plugga men hittar ingen självdisciplin överhuvudtaget. Vi blev väckta av brandlarmet i morse som fått fnatt. Och jäklar vilket brandlarm, bättre väckarklocka är nog svårt att hitta! Inget vidare för huvudvärken!

Mina flatmates är så hurtiga och står och bakar nu. De har sett till så att vi fått lite halloweenstämning här i lägenheten genom att göra en pumpa lykta. Väldigt fin blev den!

Har också kollat på första avsnittet av Så mycket bättre idag. Älskar det programmet! Gos gos gos!

Nej men behöver nog en kopp te innan jag börjar plugga...


Så här fin var jag igår för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0