So you think you can stone me and spit in my eye. So you think you can love me and leave me to die



Sitter och värmer upp inför salsan med typ världens största kladdkakebit från Peter's gard. (Ett svenskt kafé här i Edinburgh) Och lite turkisk yoghurt till det. Oväntat bra combo!

Har varit i skolan och fotat hela dagen till min fotouppgift. Oj så kul det var när man väl fick kläm på det. Fast jag inte fick mina kräftor från IKEA som jag hade tänkt fotografera först så blev det nog ganska bra ändå! Hoppas det blir lika roligt när bilderna blivit framkallade. Spännande!

Och igår vad vi på en pub precis nedanför vår gata. Skräck tema och rock musik. Helt underbart ställe! Toaletterna var gömda i väggarna. Där finns ju en roligt historia att berätta i bara det. Puben var inspirerad från en berättelse om en ond doktor, eller rättare sagt. Hade ett ont alter ego. Ni vet säkert vad jag menar för just nu kan jag verkligen inte komma på namnet på honom.

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0