Som man också kan säga...

Efter en stressfull vecka bestämde jag mig för att sova länge idag. Vaknade klockan nio i morse. Hepp. Har dock inte fått mycket gjort idag. Kollat på några avsnitt av Pippi. Är det någon mer som har tänkt på att allt de äter i den serien ser ju så jäkla gott ut! Blir super hungrig varje gång. Precis som när man tittar på Mad Men. Man vill gå runt i pennkjol, röka cigaretter och dricka whiskey.

 

Igår hade jag och Sali lite drinkkväll här hemma. Mycket trevligt och mycket gott. Slutade på picture house med alla 18-åringar men där i mellan hade vi ett mycket trevligt stopp på the villager.

 

Vi skulle egentligen åkt till Glasgow idag men jag kände att jag vill ha en dag hemma och inte behöva göra något då veckan verkligen har varit fylld av massa måsten! Vi ska antagligen åka imorgon istället. Har lite penga problem dock då jag inte kommer ihåg koden till mitt VISA-kort. Alla dessa koder, lösenord och skit. När ska de uppfinna något bra för det? Aja. Hej då.

 


Kommentarer
Postat av: pörni

min brorsa har något bra program för det, minns inte vad det heter dock :) kan fråga?

2011-10-08 @ 18:27:33
URL: http://pernillaingelsbo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0