Edinburgh och deras bussar.



Edinburgh har blivit framröstad att ha den bästa busstrafiken i hela UK? tror jag det var. Förstår helt ärligt inte det. När vi äntligen fick rätt med vilka bussar som gick vart stängde de av huvudgatan och ändrade om alla busslinjer. Nu kan vi inte hitta bussen vi brukade ta till skolan så vi har fått hitta en ny. Idag hoppade jag av, trodde jag på rätt hållplats men jag gick åt fel håll och hamnade vid fel Starbucks (okej, kanske inte busstrafikens fel men ändå). Och de här busstabellerna bär jag med i min väska då det finns cirka 50 olika busslinjer och alla har en egen liten folder. Jag tror jag har 10 stycken i min väska. Det är jobbigt när man ska kolla bussarna! Och note to myself sitt inte högst upp och längst fram i bussen. Känns som man ska dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0