Lördag

Igår var jag, Camilla och Hille ute på en liten shopping runda. Vill inte ens tänka på hur det ska gå när det är dags att få med sig alla grejer tillbaka till Sverige för jag kommer handla på mig här! Betty, en tysk tjej som bor med de andra från Högskolan i Jönköping berättade igår att hon älskar att shoppa och lova mig att visa de bästa ställena som hon hittat än så länge. Men i alla fall. Köpte en bok, "midnight musings of a sleepless genius". Eftersom jag alltid kommer på de bästa grejerna när jag ska sova så var jag tvungen att köpa den. Det är en kombinerad anteckningsbok med pyssel som man kan ägna sig åt när man har svårt för att somna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0